Translate

Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Είχαν Οι Μάγια επαφές με εξωγήινους;



Στενές επαφές με εξωγήινους είχαν οι Μάγια, σύμφωνα με νέα στοιχεία τα οποία επικαλέστηκε ο υπουργός Τουρισμού της πολιτείας Καμπέτσε του Μεξικού, Λουίς Αουγκούστο Γκαρσία Ροσάντο.



Πρόκειται για στοιχεία τα οποία προέκυψαν όταν μεταφράστηκαν ορισμένοι κώδικες, που η κυβέρνηση λέγεται ότι κρατούσε μυστικούς σε υπόγειες αποθήκες εδώ και καιρό.

Η εν λόγω αποκάλυψη έγινε με την ευκαιρία του ντοκιμαντέρ «Revelations of the Mayans 2012 and Beyond», που θα ξεκινήσει να γυρίζεται τον Νοέμβρη και θα βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες έως το τέλος της επόμενης χρονιάς.

«Το Μεξικό θα αποκαλύψει κώδικες και σημαντικά ντοκουμέντα που αποδεικνύουν ότι οι Μάγια είχαν επαφή με εξωγήινους. Η κυβέρνηση του Μεξικού δεν επινοεί τίποτα από αυτά που λέει. Οτιδήποτε αναφέρεται στο φιλμ θα το στηρίξουμε», είπε, μεταξύ άλλων, στην ιστοσελίδα «The Wrap» ο παραγωγός του ντοκιμαντέρ, Ραούλ Τζούλια Λεβί.

Το Μεξικό έδωσε άδεια στον Τζούλια Λεβί να κινηματογραφήσει σε μέρη άγνωστα, όπως είναι τα «δωμάτια» της πυραμίδας στο Καλακμούλ, τα οποία δεν έχουν εξερευνηθεί ποτέ.

Παράλληλα, τους κινηματογραφιστές βοηθάει εκτός από το Μεξικό και η Γουατεμάλα, που, σύμφωνα με το Reuters, μπορεί να μην διαθέτει απόρρητα έγγραφα για UFO, αλλά είναι έτοιμη να αποκαλύψει καλά κρυμμένα αρχαιολογικά μυστικά στον παραγωγό.

Source: Http://www.tempo.gr

Moving animated cartoon smiling eyes with finger pointing down

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...