Αν και ακόμη δεν έχει ανοίξει επίσημα ο «χορός αποδεσμεύσεων στην
Ομόνοια, ο πρώτος ο οποίος σίγουρα φεύγει, είναι ο Νόελ Κασέκε. Ο
Αφρικανός μεσοαμυντικός των πρασίνων, μέσω του προφίλ του στο facebook, ανακοίνωσε την αποχώρηση του.
Ο Κασέκε ευχαριστεί για τις υπέροχες στιγμές που πέρασε στην Ομόνοια και τονίζει ότι το ευχαριστώ είναι πολύ λίγο για να εκφράσει τα συναισθήματα του. "Έζησα μαγικές στιγμές και κέρδισα τέσσερα τρόπαια", αναφέρει μεταξύ άλλων, ενώ αφήνει και ένα μήνυμα στη γλώσσα του.
Source:http://www.sigmalive.com
Ο Κασέκε ευχαριστεί για τις υπέροχες στιγμές που πέρασε στην Ομόνοια και τονίζει ότι το ευχαριστώ είναι πολύ λίγο για να εκφράσει τα συναισθήματα του. "Έζησα μαγικές στιγμές και κέρδισα τέσσερα τρόπαια", αναφέρει μεταξύ άλλων, ενώ αφήνει και ένα μήνυμα στη γλώσσα του.
Source:http://www.sigmalive.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου