Έβερεστ: Το όνειρο ζωής για τον Γιώργο Ανδρέου έγινε
πραγματικότητα. Ο ορειβάτης είναι ο πρώτος Κύπριος που κατέκτησε την
κορυφή του βουνού Εβερεστ ύψους 8.848 μέτρων. Εκεί ανύψωσε την κυπριακή
σημαία, η οποία βρίσκεται πλέον στο υψηλότερο σημείο του πλανήτη.
Ο Ανδρέου είχε αναχωρήσει από τη Λάρνακα στις 26 Μαρτίου του 2012 και αναμένεται να επιστρέψει θριαμβευτής στην Κύπρο στις 3 Ιουνίου.
Ποιός είναι
Ο Γιώργος Ανδρέου ασχολείται με την αναρρίχηση εδώ και περίπου 9 χρόνια. Έχει σκαρφαλώσει βουνά σε διάφορες περιοχές του πλανήτη ακολουθώντας το πάθος του για περιπέτεια όπως είναι η Ρωσία, η Αργεντινή, η Γαλλία, η Ελλάδα, η Νέα Ζηλανδία, η Βολιβία.
Το Έβερεστ αποτελούσεί το Όραμα του, το οποίο δεσμεύτηκε να υλοποιήσει ξεκινώντας τον Απρίλιο από το Κατμαντού.
Εκπροσωπεί όχι μόνο την Κύπρο αλλά και όσους μπορούν να κυνηγούν με τόλμη και πάθος το Όραμα τους έστω και αν κάποτε αυτό σημαίνει να βαδίζουν μόνοι.
Source: http://www.philenews.com
Ο Ανδρέου είχε αναχωρήσει από τη Λάρνακα στις 26 Μαρτίου του 2012 και αναμένεται να επιστρέψει θριαμβευτής στην Κύπρο στις 3 Ιουνίου.
Ποιός είναι
Ο Γιώργος Ανδρέου ασχολείται με την αναρρίχηση εδώ και περίπου 9 χρόνια. Έχει σκαρφαλώσει βουνά σε διάφορες περιοχές του πλανήτη ακολουθώντας το πάθος του για περιπέτεια όπως είναι η Ρωσία, η Αργεντινή, η Γαλλία, η Ελλάδα, η Νέα Ζηλανδία, η Βολιβία.
Το Έβερεστ αποτελούσεί το Όραμα του, το οποίο δεσμεύτηκε να υλοποιήσει ξεκινώντας τον Απρίλιο από το Κατμαντού.
Εκπροσωπεί όχι μόνο την Κύπρο αλλά και όσους μπορούν να κυνηγούν με τόλμη και πάθος το Όραμα τους έστω και αν κάποτε αυτό σημαίνει να βαδίζουν μόνοι.
Source: http://www.philenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου