Άλλη μια τραγική
περίπτωση αναλγησίας του κράτους εκτυλίσσεται από χθες, καθώς η ΔΕΗ αποφάσισε
να κατεβάσει τον διακόπτη παροχής ηλεκτρικού ρεύματος στο σπίτι της μητέρας της
24χρονης Μαρίας Φιλιππάτου από την Πάτρα, η οποία τα περασμένα Χριστούγεννα
άφησε την τελευταία της πνοή εξαιτίας της νευρικής ανορεξίας.
Όπως αναφέρει το
dete.gr, η κα Αριστέα Ζωγοπούλου βρίσκεται από χθες στο σκοτάδι. Σύμφωνα με
πληροφορίες, η κα Ζωγοπούλου όφειλε, από ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς της ΔΕΗ,
το ποσό των 1.200 ευρώ, το οποίο και είχε συσσωρευτεί από τη λειτουργία των
μηχανημάτων υποστήριξης της κόρης της.
Η περίπτωσή της
είχε γίνει γνωστή στη Διεύθυνση της ΔΕΗ, προκειμένου να «παγώσει» η διακοπή,
παρ’ όλα αυτά όμως, έπειτα από τη σχετική παράταση, το αρμόδιο συνεργείο της
ΔΕΗ κατέβασε τον διακόπτη.
Πλέον, η μητέρα
της 24χρονης βρίσκεται σε τραγική ψυχολογική κατάσταση, αφού, εκτός από την
απώλεια της κόρης της, δεν μπορεί πλέον να κάνει ούτε τα απαραίτητα στο σπίτι
της.
Source : http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου