Η Activision επιβεβαίωσε τα σχέδιά της να φέρει τα Angry
Birds στις κονσόλες, μέσω δηλώσεων στελεχών της. Ο social media manager της
εταιρείας, Dam Amrich, είπε:
"Η Activision φέρνει το Angry Birds στις κονσόλες σε
κάποια μορφή. Δε μπορώ να πω περισσότερα, αλλά είναι επίσημο". Παράλληλα,
ένα άλλο στέλεχος δήλωσε ότι λεπτομέρειες επί του ζητήματος θα γνωστοποιηθούν
σε περίπου δύο εβδομάδες.
Source: http://www.enternity.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου