Οι φίλαθλοι των δύο πρώτων, πάντως, έκαναν… αισθητή την παρουσία τους. Κατά την διάρκεια του αγώνα της πρεμιέρας, οι Ελληνες φίλαθλοι ύψωσαν πανό, το οποίο έγραφε: «Οταν εσείς ανακαλύπτατε την Ευρωπαϊκή Ενωση, το ΔΝΤ και το Ευρώ, εμείς είχαμε ήδη ξοδέψει τα λεφτά σας. Ελληνικοί κανόνες!» και… προκάλεσαν αίσθηση.
Όμως, οφείλουμε να ομολογήσουμε πως οι Ιρλανδοί είχαν περισσότεροι έμπνευση: Μια παρέα φιλάθλων από την χώρα που επίσης ταλαιπωρείται από την κρίση, κατά την άφιξή της στο αεροδρόμιο, ύψωσε πανό με το οποίο έστειλε μήνυμα στην… Αγκελα Μέρκελ:
«Η Αγκελα Μέρκελ νομίζει πως είμαστε στη δουλειά», έγραφε το πανό, η ανάρτησή του στο facebook συγκέντρωσε σε χρόνο… ρεκόρ σχεδόν 2.000 likes, ενώ περισσότεροι από 1.500 χρήστες της σελίδας το «μοίρασαν»… Οσο για τα σχόλια που το… συνοδεύουν:
Δεκάδες Ελληνες έσπευσαν να… στείλουν τα «μπράβο» τους, δηλώνοντας… συμπαράσταση! Αυτό που μένει να δούμε είναι εάν μέσα στις επόμενες μέρες ανάλογα μηνύματα προς την Καγκελάριο θα υπάρξουν και από πλευράς Ισπανίας.
Source : http://www.newbase.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου