Η Ρυθμιστική Αρχή
Ενέργειας μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο να μην ανάψει το πράσινο φως στην ΑΗΚ για
την επιβολή νέων αυξήσεων σε μικρούς εμπορικούς και βιομηχανικούς καταναλωτές
από την 1η Ιουλίου.
Ο αντιπρόεδρος
της ΡΑΕΚ, Κωνσταντίνος Ηλιόπουλος μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΡΙΚ παραδέχθηκε
ότι η τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος στην Κύπρο είναι η πιο ψηλή στην Ευρώπη και
πρόσθεσε πως η ΑΗΚ θα πρέπει να αντιληφθεί πως υπό τις παρούσες δύσκολες
οικονομικές συνθήκες δεν μπορεί να απαιτεί τεράστια κέρδη.
Θα πρέπει, είπε
χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της ΡΑΕΚ, να μοιράσουμε το πάπλωμα.
Σε ερώτηση για το
ενδεχόμενο μείωσης των τιμών ή της επιβάρυνσης που επιβλήθηκε στους καταναλωτές
απάντησε καταφατικά και συνέστησε υπομονή.
Από πλευράς της
ΑΗΚ ο εκπρόσωπος Τύπου, Κώστας Γαβριηλίδης επεσήμανε την ανάγκη κερδοφορίας,
προκειμένου η Αρχή να υλοποιήσει το αναπτυξιακό της πρόγραμμα και να
αποπληρώνει τα χρέη της.
Εάν αποκοπεί
περαιτέρω ποσοστό κέρδους, είπε, τότε θα τεθεί για την ΑΗΚ θέμα βιωσιμότητας.
Ο κ. Γαβριηλίδης
αναφέρθηκε επίσης σε αντιφατικές δηλώσεις που γίνονται από πολιτικούς για την
ΑΗΚ και υπενθύμισε ότι η ευθύνη για τις διατιμήσεις στην τιμή του ηλεκτρικού
ρεύματος ανήκει στην ΡΑΕΚ.
Source : http://www.philenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου