![]() |
Η ώρα της
πληρωμής στο ξενοδοχείο!
|
Τελευταία μέρα
των διακοπών για ένα ζευγάρι που είναι στην ρεσεψιόν για να πληρώσει. Του λέει
λοιπόν ο ρεσεψιονίστ.
- Όλα μαζί,
σύνολο 200 ευρώ για την διαμονή.
- Α, ωραιά
γυναίκα πάλι τζάμπα την βγάλαμε, λέει ο άντρας.
- Μην βιάζεστε
έχετε ακόμα 100 ευρώ για την πισίνα, λέει ο ρεσεψιονίστ.
- Μα εμείς δεν
πατήσαμε καν στην πισίνα...
- Δεν μας
ενδιαφέρει κύριε, η πισίνα εκει ήτανε, ας πηγαίνατε!
- Τέλος πάντων...
- Επίσης 50 ευρώ
για το γυμναστήριο.
- Μα εμείς ούτε
καν απ' έξω περάσαμε!
- Δεν μας
ενδιαφέρει κύριε, εκεί ήταν, ας πηγαίνατε.
- Ας είναι, τι να
γίνει ρε γυναίκα.
- Α, και τέλος 30
ευρώ για το πάρκινγκ.
- Μα εμείς ουτε
καν ποδήλατο δεν έχουμε.
- Δεν μας
ενδιαφέρει κύριε, εμείς πάντως το είχαμε στην διαθεσή σας.
- Ωραία θα στα
πληρώσω όλα αυτά αλλά και εσύ θα μου δώσεις 1000 ευρώ επειδή έκανες σεξ με την
γυναίκα μου.
- Μα τι λέτε
κύριε, εγώ ούτε καν την άγγιξα.
- Α, δεν μας
ενδιαφέρει κύριε, εμείς εδώ την είχαμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου