Συζητάνε ένας
Ιταλός, ένας Γερμανός και ένας Έλληνας για το παρατσούκλι που έχει το πέος στην
χώρα τους.
-Εμείς το λέμε
"Ιππότη", λέει ο Ιταλός.
-Γιατί; τον ρωτάν
οι δύο άλλοι.
-Γιατί σηκώνεται
για να κάτσουν οι κυρίες!
-Εμείς το λέμε
"Αυλαία", λέει ο Γερμανός.
-Γιατί; τον ρωτάν
οι δύο άλλοι.
-Γιατί μετά από
κάθε παράσταση πέφτει!
-Εμείς το λέμε
"Φήμη", λέει ο Έλληνας.
-Γιατί; τον ρωτάν
οι δύο άλλοι.
-Γιατί πηγαίνει
από στόμα σε στόμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου