![]() |
| Το UFO και ο Παφίτης!! |
- Μια μερα αποφάσισαν δύο εξωγήινοι να κατέβουν στη γη
για να κάνουν μια ερευνα!
- Όπως πήγαιναν αποφάσισαν να σταματήσουν στην Πάφο,
στην πέτρα του ρωμιού!!
- Κατεβαίνουν κάτω και παίρνουν δείγματα.
- Ο ένας από τους δύο είδε ένα μαύρο Πράγα στο έδαφος (άσφαλτο)
και προσπαθούσε να πάρει δείγμα!!
- Εκείνη την στιγμή περνούσε ένας Παφίτης με τα τζάμια
ανοιχτά ράδιο στο διαπασών και
Ισοπεδώνει το ufo .
- Σταματά ο παφιτης και βλέπει τα λάστιχα του και λέει
«ου δκίαολε έλιεν»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου