![]() |
| Η Πύλη του Παράδεισου!!! |
Βρισκόμαστε στις
πύλες του παραδείσου ημέρα τετάρτη που ο Aγιος Πέτρος αξιολογεί τις αμαρτίες κάποιων
καλογριών πριν μπουν στον παράδεισο.
Είναι λοιπόν δέκα καλόγριες στη σειρά
και ρωτάει ο Aγιος Πέτρος την πρώτη:
- Για πες μας εσύ Αννούλα τι αμαρτίες
έχεις;
- Εγώ θυμάμαι στα νιάτα μου είχα δει κρυφά το πέος του ψάλτη, μόνο αυτό
έχω κάνει.
- Για τιμωρία βλέπεις αυτό το καζάνι με καυτό νερό, θα πας και θα
πλύνεις τα μάτια σου.
- Για πες μας εσύ Ιωάννα τι αμαρτίες έχεις;
- Εγώ όταν
ήμουνα μικρή το έπιασα κιόλας το πέος του ψάλτη.
- Για τιμωρία εσύ θα βάλεις το
χέρι σου μέσα στο καυτό νερό. Ακούγεται μία φωνή από το βάθος από την τελευταία
στην ουρά:
- Συγνώμη ΄Aγιε μου, μπορώ να περάσω τώρα;
- Όχι τέκνο μου, θα έρθει
η σειρά σου.
- Σας παρακαλώ είναι ανάγκη.
- Τι ανάγκη πια έχεις και βιάζεσαι
τόσο πολύ;
- Να, θέλω να τιμωρηθώ πριν την Μάρθα που έχει σειρά τώρα, να κάνω
τις γαργάρες μου πριν βάλει μέσα τον κώλο της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου