![]() |
| O Πόμπος την ώρα των Αγγλικων!! |
Μια μέρα την ώρα
των Αγγλικών στην τάξη του Πόμπου λέει η δασκάλα στα παιδιά:Θέλω να μου πει ο
καθένας 3 προτάσεις 1 με το green,1 με το yellow και 1 με το pink.
Για πες μου εσύ
Μαρία!
-My dress is pink,the lemon is yellow,the grass is green!
-Μπράβο,Μαρία.Πες
μας κι εσύ Γιώργο....
-The sun is yellow,the rose is pink,my T-shirt is green.
-Μπράβο σου κι
εσένα Γιώργο.Και τελευταίος να μας πει ο Πόμπος!
-Χτυπάει το
τηλέφωνο:Green,green! Το σηκώνουν:Yellow! Κόβεται η γραμμή:Pink,pink!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου