![]() |
| O Παφίτης στην Λευκωσία!! |
Ενας Παφίτης πάει στην Λευκωσία για μια δουλειά και
αφήνει το
αμάξι του στην Μακαρείου πάνω στην διπλή κίτρινη
γραμμή.
Γυρίζοντας βλέπει τον τροχονόμο να του γράφει κλήση
-Γιατί γράφεις με λαλεί του
-Γιατι επάτησες την κίτρινη γραμμή
-Ε και τι έγινε ,επόνισε τιποτε;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου